خدمات مراقبت پوست کلینیک زیبایی نیکان

خدمات مراقبت پوست کلینیک زیبایی نیکان

خدمات مراقبت پوست کلینیک زیبایی نیکان

امروزه مراقبت از پوست و کاهش سرعت پیر شدن پوست، به یکی از موارد با اهمیت و مورد نیاز افراد جامعه تبدیل شده است. شاید در گذشته تنها قشر خاصی مشتری خدمات مراقبت پوست کلینیک‌ها محسوب می‌شدند، اما اکنون تمام اقشار یک جامعه به برطرف نمودن عیوب پوستی خود و ایجاد شادابی اهمیت می‌دهند.

ما نیز در این زمینه خدمات مختلفی را در جهت ایجاد سلامت و بازسازی پوست به مراجعه کنندگان خود ارائه می‌دهیم. در این مجموعه سعی بر این است که با استفاده از جدیدترین متد موجود در دنیا و علوم جوان سازی و پاکسازی، مراقبت از پوست شما را به بهترین نحو ممکن و با کمک تکنیک‌های زیبایی، به انجام برسانیم. برخی از خدمات مراقبتی این مجموعه که برای حفاظت و افزایش طول عمر پوست افراد، به آن‌ها توصیه می‌کنیم، شامل موارد زیر است:

1- مراقبت از انواع پوست‌ها و درمان آسیب‌ها و مشکلات پوستی صورت و بدن

برای این کار استفاده از مراقبت‌های پوستی فیشیال را بهترین پیشنهاد می‌دانیم. در این روش که در محیطی آرامش بخش و با نظارت پزشکان متخصص صورت می‌گیرد، با استفاده از محصولات پوستی مانند انواع کرم‌ها و ماسک‌ها، به همراه ماساژ پوست، مراحل لایه برداری، پاکسازی و آب رسانی به پوست صورت می‌گیرد و باعث درمان انواع آسیب‌های پوستی مانند لک، آکنه، اسکار و جای جوش و… می‌شود که در نهایت جوانسازی و شادابی پوست را به دنبال خواهد داشت.

2- خدمات پاکسازی پوست صورت و رفع جوش‌های سرسیاه و درمان قطعی آن‌ها

جوش‌های سر سیاه، نوعی آکنه هستند که ممکن است در اثر آلودگی و یا مسدود شدن مسیر فولیکول مو ایجاد شوند. برای برطرف نمودن جوش‌های سرسیاه علاوه بر انجام خدمات فیشیال و پاکسازی، یکی از بهترین روش‌ها، میکرودرم ابریژن می‌باشد. این روش در واقع همانند سمباده کشیدن می‌باشد. با استفاده از دستگاه مخصوص، بالاترین قسمت پوست را تراشیده و باعث جوانسازی، کلاژن سازی و رفع خطوط نازک پوست و همچنین از بین بردن جوش‌های سر سیاه پوست خواهد شد.

3- برطرف نمودن جای جوش و لک‌های صورت

ما این مشکل را با استفاده از سیستم “آی پی ال” برطرف می‌کنیم. آی پی ال یک سیتم غیر لیزری و در واقع یک سیستم نوری محسوب می‌شود که مبنای آن نوری است که با عبور از فیلترهای مخصوص، رنگ‌هایی با طول موج‌های متفاوت ایجاد می‌کند و باعث از بین بردن جای جوش، لک‌های پوستی، فرورفتگی‌های پوست، کک و مک و نیز موهای زائد می‌شود. این سیستم بیشتر بر روی سطح پوست تاثیر گذار است و بر روی عمق، تاثیر کمی دارد مثلا برای از بین بردن خال‌ها، کاربرد چندانی ندارد.

4- آبرسانی به پوست

آبرسانی یا هیدرودرمی روشی است که باعث ابرسانی به پوست از راه خارجی می‌شود. در این روش، آب به لایه‌های شاخی پوست وارد شده و باعث تورم و آماس پوست می‌گردد و همین امر سبب شادابی پوست خواهد شد. آبرسانی به پوست را باید یک تا چهار بار در هفته انجام داد چرا که اثر موقتی داشته و نیاز به تکرار دارد. انجام این کار را قبل از مراسمات خاص یا ملاقات‌های مهم به شما پیشنهاد می‌کنیم. در فرایند آبرسانی، بوسیله دستگاه و با کمک پاشیدن پرفشار آب همراه با اکسیژن صورت می‌گیرد. این شست‌وشو باعث باز شدن حفره‌های پوست و از بین بردن مواد زائد می‌شود.

5- برطرف کردن چین و چروک‌های پوستی

برای رفع چین و چروک‌های پوستی روش‌های زیادی وجود دارد یکی از این روش‌ها جوانسازی با دستگاه لیزر “سی او2 فرکشنال” است. مکانیسم لیزر “سی او 2” به این صورت است که ستون‌های باریکی از نور لیزر، بر روی سطح پوست تابیده می‌شود. در این نوع لیزر، هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نمی‌شود چرا که بیشترین نور تابیده شده وارد لایه میانی پوست می‌شود که محل قرار گرفتن کلاژن پوست است و باعث تشکلیل کلاژن جدید می‌شود و ظرف مدت 2 تا 4 ماه چین و چروک‌های پوست را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد و باعث ترمیم پوست و رفع خطوط عمیق و چاله‌ها و اسکارهای پوست می‌شود.

6- خدمات جوانسازی پوست و تحریک پوست برای کلاژن سازی

از بهترین خدمات مراقبت پوستی با هدف جوانسازی و رفع افتادگی پوست، درمان بوسیله دستگاه آر اف می‌باشد. آر اف فرکشنال ابزاری مطمئن و بسیار مؤثر جهت جوانسازی و زیبایی پوست است. با افزایش سن کلاژن پوست کاهش یافته که در نتیجه شل شدن و چین ‌و چروک پوست را به همراه خواهد داشت. این روش با استفاده از فناوری لیزر آر اف فرکشنال، لایه‌های زیرین پوست را برای تولید و افزایش کلاژن تحریک می‌کند. در این روش، دستگاه آر اف، با استفاده از لمس پوست به آرامی، امواج رادیوفرکشنال را به عمق پوست فرستاده و الیاف کلاژن را حرارت می‌دهد و همزمان یک اسپری خنک کننده، پوست را برای جلوگیری از آسیب، خنک نگه می‌دارد. معمولا بلافاصله پس از اتمام کار، نتیجه قابل مشاهده است اما پس از مدتی، کلاژن‌های جدید تولید شده و باعث بازسازی و افزایش قوام و سفتی پوست می‌شود.

7- رفع خطوط اخم و خنده و تیرگی دور چشم

پی آر پی صورت یک نوع درمان طبیعی و فوق العاده ایمن است که در جوانسازی و رفع مشکلات پوستی همچون چین و چروک ناشی از افزایش سن، چین و چروک‌های دینامیک،ٰ سیاهی و چروک زیر چشم، لک‌های پوستی، اسکار آکنه و اسکار زخم‌های ناشی از بریدگی، سوختگی، خطوط اخم یا خنده استفاده می‌شود. در این روش مقداری از خون بیمار گرفته و پلاکت‌های آن جدا شده و غنی می‌شود سپس این پلاکت‌های غنی شده، به نقاط مد نظر و برای رفع مشکلات پوستی تزریق می‌گردد. پلاکت‌های خون، سلول‌های بنیادی را تحریک کرده و باعث کلاژن سازی و در نتیجه زیبایی و جوانی می‌شود.

علاوه بر ارائه کلیه خدمات فوق، آموزش تخصصی این موارد و نیز مشاوره در زمینه خدمات مراقبت پوست در کلینیک زیبایی نیکان ارائه می‌شود.