لیزر برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

لیزر برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

افراد اکثرا اصلاح کردن را دوست ندارند حتی اگر مانند یک حرفه‌ای این کار را انجام می‌دهید، باز هم می‌تواند یک مرحله خسته کننده یا آزاردهنده در روتین صبح (یا عصر) شما به نظر برسد، به خصوص اگر منطقه‌ای است که می‌خواهید دائماً بدون مو نگه دارید. به همین دلیل است که لیزر موهای زائد می‌تواند یک جایگزین عالی باشد. حال به بررسی شوال لیزر برای چه رنگ پوستی مناسب است؟ می‌پردازیم.

لیزر برای چه رنگ پوستی مناسب است؟

آیا واقعا لیزر موهای زائد کار می‌کند؟ خوب، این به چند عامل بستگی دارد. قبل از اینکه قرار خود را رزرو کنید باید درباره آن به خوبی بیندیشید.

رنگ پوست

قبلاً اینطور بود که لیزر موهای زائد واقعاً فقط روی افرادی با موهای تیره و پوست روشن کار می‌کرد زیرا لیزر با هدف قرار دادن رنگدانه‌ها عمل می‌کند (مانند موهای تیره) و با پوست تیره ممکن است خود پوست را هدف قرار داده باشد، به طور بالقوه باعث سوختگی و رنگدانه (یا پوست تیره) می‌شود. اما اکنون به لطف فناوری‌های جدیدی که وسعت امکانات لیزر موهای زائد را گسترش می‌دهند، اینطور نیست. لیزر موهای زائد روی همه رنگ‌ها و رنگدانه‌های پوست کار می‌کند، تا زمانی که مرکز از لیزر مناسب استفاده کند. برای پوست‌های تیره‌تر، نیاز به طول موجی است که اپیدرم را دور بزند و از شر موهای ریشه خلاص شود.

گفته می‌شود، حتی جدیدترین و بهترین فناوری‌ها به این معنی نیست که کامل است. بنابراین اگر رنگ پوست تیره‌تری دارید، حتماً قبل از حرکت با پزشک خود مشورت کنید و قبل از جلسه برنزگی خود را به حداقل برسانید.

رنگ مو

از آنجایی که لیزرها جذب رنگدانه می‌شوند، روی موهایی که سبزه یا تیره‌تر هستند بهترین عملکرد را دارند. لیزر در حال حاضر روی موهایی که رنگدانه ندارند، یعنی موهای بلوند روشن، قرمز روشن و سفید کار نمی‌کند.

مشاورین ما در مرکز پوست و زیبایی نیکان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای نوبت دهی یا مشاوره با شماره های ۰۲۱۲۲۹۵۲۰۰۱ یا ۰۲۱۲۲۹۵۲۰۰۶ تماس بگیرید.