لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ – رادیو فرکوئنسی

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ

هرآنچه که درباره لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ ( رادیو فرکوئنسی ) باید بدانید:

همه‌ی ما با نگاه کردن به عکس‌های افراد مشهور، خواننده‌ها، بازیگران و افراد مطرح این سؤال در ذهنمان تکرار می‌شود که رمز زیبایی، وزن خوب و اندام متناسب این افراد چیست؟ آیا رژیم غذایی سختی را دنبال می‌کنند؟ آیا قرص‌های خاصی را مصرف می‌کنند؟ ما در این مقاله از مرکز پوست و زیبایی نیکان به بررسی لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ ( رادیو فرکوئنسی ) می‌پردازیم که پاسخ تمام سؤالات مشابه شماست.

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ
لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ

مسئله افزایش وزن و چاقی از جمله مسائلی است که امروزه بسیار مورد توجه واقع‌ شده و جمعیت قابل ‌توجهی از افراد جامعه را درگیر کرده است. چاقی و افزایش تجمع چربی در بافت‌های بدن عوامل متعددی دارد که ازجمله‌ی این‌ها می‌توان به وراثت، رژیم غذایی، عدم تحرک، شرایط اقتصادی، محل زندگی و …اشاره کرد. تجمع چربی مربوط به بافت خاصی در بدن نیست و می‌تواند قسمت‌های مختلفی در بدن به‌ویژه شکم، پهلو و ران را درگیر کند و در صورت سبب ایجاد غبغب شود که زیبایی صورت را تا حد زیادی سلب می‌کند.

لاغری و تناسب‌اندام از نیازهای مشترک تمام افرادی است که به زیبایی و سلامت خود اهمیت می‌دهند. افراد برای دستیابی به وزن و اندام ایده آل روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند که برخی علی‌رغم نتیجه‌ی مطلوب عوارض جبران‌ناپذیری دارند.

ازجمله روش‌های رسیدن به وزن ایده آل رژیم غذایی، ورزش کردن مداوم، مصرف قرص و داروهای لاغری است که هرکدام جدای از نتیجه‌ی مطلوب، زمان نسبتا زیادی را برای رسیدن به نتیجه دلخواه نیاز دارند.

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ چگونه است؟

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ
لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ

لیفت عمل جوان‌سازی پوست بدون جراحی است که بسیار مورد توجه و استقبال عموم قرار گرفته است. لیفت به‌ وسیله رادیو فرکوئنسی، روشی نوین و پرطرفدار در زمینه‌ی دفع چربی‌های زائد، جوان‌سازی و شفافیت پوست است که معایب دیگر دستگاه‌های مشابه را ندارد.

RF مخفف کلمه‌ی radio frequency به معنای بسامد رادیویی است. RF یک روش درمانی جدید و مؤثر برای رفع سلولیت (تجمع چربی در سلول‌های بدن) است.

اساس کار و کاربردهای دستگاه

اساس کار دستگاه بر پایه‌ی عبور امواج رادیویی از بافت بدن است که امواج بسته به طول و عمق متفاوت هستند. این امواج به خودی خود گرم نیستند، اما در اثر برخورد با بافت‌های بدن باعث ایجاد گرما می‌شوند. گرمای ایجاد شده سبب شکستگی چربی و متلاشی کردن آن می‌شود. این گرما حدود 38 تا 44 درجه سانتی‌گراد است. علاوه بر موارد ذکر شده RF توانایی رفع سیاهی زیر چشم و چروک‌های صورت مانند خط خنده و خط اخم در پیشانی را دارد.

نحوه کار دستگاه

دستگاه رادیو فرکوئنسی گرمای ملایمی را در زیر جلد ایجاد می‌کند که سبب انبساط رگ‌های خونی و در نتیجه افزایش جریان خون می‌شود. در نتیجه‌ی افزایش جریان خون آلبومین (در بدن انسان از نظر کاربرد و مقدار یکی از مهم‌ترین پروتئین‌های درون پلاسما است) از رگ‌ها به بافت‌های بدن می‌شوند و سلول‌های سازنده کلاژن را تحریک کرده و کلاژن سازی در بدن اتفاق می‌افتد.

طبق بررسی و تحقیقات فراوان ماندگاری کلاژن در پوست بعد از ترماژ تا حداقل دو سال در بدن پایدار می‌ماند. کلاژن سبب سفتی پوست و از بین رفتن افتادگی که در اثر پیری یا عوامل دیگر رخ ‌داده است، می‌شود.

مرکز پوست و زیبایی نیکان به‌منظور رضایت‌مندی شما عزیزان با تشکیل جلسات مشاوره و درمان، تحت نظر پزشکان معالج با برنامه‌ریزی و هدفمندی می‌تواند چهره‌ای شاداب، زیبا و اندامی متناسب را به شما عزیزان هدیه دهد.

معایب روش‌های کاهش وزن

لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ
لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ

ازجمله روش‌هایی که امروزه افراد برای رهایی از چربی‌های اضافی به آن متوسل می‌شوند؛ ورزش‌های شدید و مداوم است.

ورزش کردن هم مانند دیگر چیزها در حد متعادل توصیه می‌شود و تمرین‌های سخت، مداوم و شدید سبب ایجاد درد در قسمت‌های مختلف بدن مانند کمر، دست و پا می‌شود. یکی دیگر از معایب ورزش‌های سنگین و سخت خواب دشوار و کم شدن نیرو است.

مورد بعدی قرص‌های لاغری هستند که با شکل‌های متفاوت و زیباسازی‌های ظاهری در زمینه‌ی بسته‌بندی تمایل به جلب توجه دارند. این قرص‌ها که تحت عنوان قرص‌های لاغری در بازار عرضه می‌شوند دارای موادی مثل کافئین هستند که جدای از ایجاد اعتیاد در بدن، سبب کندی واکنش و به علت افزایش دفعات دفع ادرار، سبب کم آبی و کمبود مواد مغذی در بدن می‌شود.

رژیم‌های غذایی غیراصولی علاوه بر ایجاد کمبود ویتامین‌های موردنیاز بدن، سبب بیماری‌هایی مانند نارسایی کلیه می‌شوند که می‌تواند صدمات جبران‌ناپذیری را ایجاد کند.

اما لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ نه تنها هیچ‌ کدام از این معایب را دارا نیست، بلکه محدودیت استفاده‌ی افراد با تناژ متفاوت پوست را از بین برده است (افراد باپوست روشن و تیره قابلیت استفاده از این دستگاه را دارند) که این یکی دیگر از مزیت‌های این دستگاه در کنار شفافیت پوست، متلاشی شدن چربی‌ها و از بین بردن جوش است.

درمان در مرکز پوست و زیبایی نیکان با توجه به سن، وزن و شرایط افراد از قبل تعیین می‌شود و در هر جلسه از دفعات درمان از آمار و اندازه‌گیری‌ها به‌ صورت دقیق و بدون خطا استفاده می‌شود. مدت ‌زمان درمان با روش رادیو فرکوئنسی از یک ربع تا یک ساعت متفاوت است.

مشورت با پزشک برای افراد خاص

بیماران قلبی، بیماران مبتلابه سرطان، زنان باردار، زنان شیرده و افرادی که قطعات فلزی مانند ایمپلنت در دهان و پلاتین در دیگر قسمت‌های بدن دارند حتماً باید برای لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ با تجویز و مشورت پزشکان حاذق ما در مرکز پوست و زیبایی نیکان شروع کنند. استفاده از این روش بدون تجویز پزشک، ممنوع است.

خلاصه مطلب

خوشبختانه امروزه علم پنجره‌های جدیدی را برای زندگی بهتر گشوده است. امروزه می‌توان چین‌ و چروک‌های صورت (به علت پیری)، سلولیت، سیاهی زیر چشم، تجمع چربی در شکم و پهلو و غبغب که دغدغه‌ی بسیاری از افراد جامعه است را طی چندین جلسه از بین برد. لیفت به‌ وسیله رادیو فرکوئنسی روشی بی‌ضرر است که باید طبق برنامه‌ریزی انجام شود. امروزه وزن ایده آل و چهره‌ای شاداب یک رویای غیرقابل ‌دسترس نیست.

تمام سعی ما در مرکز پوست و زیبایی نیکان بر این است که شما عزیزان ضمن به دست آوردن وزنی مطلوب، اندامی ایده آل و چهره‌ای شاداب، درمان و نشاط خود را در محیطی آرام و زیبا و با مدرن‌ترین دستگاه‌ها و مجرب‌ترین کارکنان تجربه کنید. خدمات لیفت و لاغری با دستگاه RF ترماژ ( رادیو فرکوئنسی ) با بهترین امکانات و مجرب‌ترین کارکنان در مرکز پوست و زیبایی نیکان قابل‌ ارائه به شما عزیزان است.

مشاورین ما در مرکز پوست و زیبایی نیکان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستند. برای نوبت دهی یا مشاوره با شماره های ۰۲۱۲۲۹۵۲۰۰۱ یا ۰۲۱۲۲۹۵۲۰۰۶ تماس بگیرید.