مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

مزوژل چگونه به زیبایی پوست کمک می کند؟

در جهان امروز نیاز به زیبایی امری غیرقابل‌ انکار است. تولید محصولات آرایشی و بهداشتی ضمن تلاش برای حفظ سلامت پوست تنها یک هدف را دنبال می‌کنند: زیبایی! با وجود مرکز پوست و زیبایی نیکان و جوان‌سازی پوست با روش مزوژل و مزوتراپی هیچ دلیلی برای نگرانی‌های ناشی از پیری و چین‌وچروک‌های پوستی وجود ندارد.

هرچقدر میل به زیبایی، نشاط و شادابی در انسان‌ها زیاد است به همان نسبت از پیر شدن، پژمردگی و ایجاد چین‌وچروک در صورت و بدن بیزاریم و همیشه خواستار این هستیم که در عین زیبایی، جوان‌تر از سن واقعی خود به نظر برسیم و با استفاده از انواع روش‌ها و محصولات زیبایی چهره و اندام خود را در بهترین و زیباترین حالت ممکن حفظ کنیم. در ادامه به بررسی روش‌های جدید و موثر زیبایی می‌پردازیم.

علت به وجود آمدن چین‌وچروک روی پوست صورت چیست؟

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

چروک افتادن روی صورت عارضه‌ای است که تقریباً همه‌ی ما روی قسمت‌هایی از صورت با آن مواجه هستیم.

چروک روی پوست به علت تحریک و انقباض مداوم عضلات صورت به وجود می‌آید. در قسمت‌هایی از صورت این انقباض‌ها بیشتر و چین‌وچروک واضح‌تر و عمیق‌تر قابل ‌رؤیت است.

چین‌وچروک‌هایی که در سنین 20 تا 50 سالگی در صورت ایجاد می‌شوند به علت عوامل و محرک‌های خارجی است اما ایجاد چین‌وچروک در سنین بالاتر از 50 سالگی به علت پیری و کاهش مقدار اسید هیالورونیک است.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

کشیدن سیگار، استفاده از لوازم ‌آرایشی و بهداشتی نامرغوب و تاریخ گذشته، نداشتن خواب و استراحت کافی، تغذیه نامناسب (رژیم غذایی بدون میوه، سبزی‌، غذاهای دریایی حاوی امگا 3 و ویتامینc از دیگر عوامل ایجاد کننده چروک صورت قبل از رسیدن به 50 سالگی است.

با توجه به سبک زندگی امروز و زندگی در فضای آلوده و نداشتن تغذیه مناسب به علت نداشتن وقت کافی بیشتر در معرض پیری زودرس پوست صورت قرار داریم و اما چاره‌ی کار چیست؟ شما از چه روشی برای زیبایی خود استفاده می کنید؟

تمام تلاش ما در این مرکز بر این است که برای شما عزیزان محیطی آرام و در شأن خودتان فراهم کنیم تا ضمن درمان و زیبایی لحظات خوشی را کنار ما سپری کنید.

مزوتراپی روشی ایده آل برای زیبایی

مزوتراپی یکی از روش‌های نوین درمان و جوان‌سازی پوست می‌باشد. موادی که در ترکیب مزوتراپی با مزوژل به کار می‌روند شامل اسید هیالورونیک و ویتامین‌ها هستند که محرک تولید کلاژن می‌باشند. این مواد به وسیله‌ی سوزن‌های بسیار ریز و حجم کم و دفعات بالا به پوست صورت تزریق می‌شود. در اثر تولید کلاژن و انبساط رگ‌های خونی جریان خون افزایش می‌یابد و سبب افزایش خون رسانی می‌شود.

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

کاربردهای مزوتراپی

مزوتراپی علاوه بر جوان‌سازی پوست در از بین بردن جوش و لک‌های پوستی، کاهش درد، لاغری، جلوگیری از ریزش مو و تقویت موها، درمان سلولیت، چربی زدایی، از بین بردن غبغب کاربرد به سزایی دارد.

برای کاهش وزن به روش مزوتراپی باید دقت داشت که شاخص توده‌ی بدنی باید از 30 کمتر باشد. با تزریق دارو به زیر پوست و بافت‌های چربی، بافت‌ها، دناتوره می‌شوند (می‌شکنند) و از بین می‌روند. سلول‌های از بین رفته (مرده) وارد جریان خون شده و از طریق روده و کلیه از بدن دفع می‌شوند.

در درمان ریزش مو و برای تقویت رشد مو از مزوتراپی استفاده می‌شود که تزریق به مقدار متناسب با نیازهای بیمار تعیین شده و به پوست سر تزریق می‌شود. به این ترتیب سطح هورمون‌ها به تعادل می‌رسد و سبب رشد موهای جدید و تقویت موهای قدیمی می‌شود.

برای درمان پف زیر چشم، گودی و کبودی به روش مزوتراپی از سوزن‌های بسیار ریز و ظریفی استفاده می‌شود که به عمق 2 تا 4 میلی‌متری پوست نفوذ و مواد تزریق می‌شود.

از دیگر کاربردهای مزوتراپی به کاهش و تسکین کمردرد، دردهای ناشی از ورزش‌های سنگین، دردهای عضلانی، بیماری‌های عصبی و روماتیسمی، بیماری‌های عفونی و عروقی، ترک سیگار و تقویت سیستم ایمنی بدن نیز می‌توان اشاره کرد.

مرکز پوست و زیبایی نیکان با داشتن تجهیزات و وسایل مدرن و ارائه بهترین خدمات پذیرای شما عزیزان در بخش درمان مزوتراپی است.
توجه داشته باشید که زنان باردار و زنان در دوران شیردهی، افراد مبتلا به دیابت و سرطان، بیماران با سابقه سکته قلبی، بیماران قلبی و عروقی و افراد دارای هرپس (تبخال) فعال برای درمان با مزوتراپی ممنوعیت دارند.

چرا مزوژل؟

مزوژل چیست و چه کاربردی دارد
مزوژل چیست و چه کاربردی دارد

مزوژل به علت برتری‌ای که نسبت به روش‌های مشابه دارد بیشتر مورد تایید و استقبال قرار گرفته است. در مزوژل غلظت بالایی از اسید هیالورونیک وجود دارد که خاصیت پرکنندگی بسیار قابل توجهی دارد و مزوتراپی با مزوژل بسیار کارآمدتر از مزوتراپی معمولی ظاهر شده است.

تزریق با مزوژل به ‌صورت حالت طبیعی می‌‌بخشد و صورت را به عبارتی سفت می‌کند و پیری صورت را از بین می‌برد.
اسید هیالورونیک (Hyaloronic Acid) یک ترکیب شیمیایی آلی است که با نام هیالورون هم آن را می‌شناسیم.

اسید هیالورونیک می‌تواند حجم بسیار بالاتری از حجم خود آب جذب کند. (به ازای هر یک گرم از وزن خود 6 لیتر آب جذب می‌کند.)

اسید هیالورونیک در پزشکی مصرف‌های زیادی از جمله در درمان آرتروز، خشکی چشم، بی‌اختیاری ادراری و همچنین عمل جراحی آب مروارید چشم دارد.
مزوژل به پوست صورت تزریق می‌شود و به‌ صورت شادابی می‌بخشد که این شادابی شامل جوان‌سازی پوست هم می‌شود. در صورت‌هایی که نقص فرم وجود دارد یا افرادی که گودی زیر چشم دارند یا افرادی که در اثر تصادفات قوس و فرم مناسب صورت خود را از دست‌ داده‌اند مزوژل بسیار کارایی دارد.

علتی که مزوتراپی را نسبت به دیگر روش‌های مشابه برتری می‌دهد، بسیار حائز اهمیت است. در لیفتینگ پوست صورت کشیده می‌شود و روی صورت رد بخیه مشهود است علاوه بر این پس از مدتی پوست احتیاج به کشیده شدن دوباره یا به عبارتی ترمیم لیفتینگ دارد در صورتی ‌که در مزوتراپی چنین محدودیتی وجود ندارد.

مزوژل معمولا دوره‌ی 30 تا 45 روزه دارد و تا چهار دوره تزریق می‌شود. در مرکز پوست و زیبایی نیکان شما می‌توانید با حضور در جلسات مشاوره صحبت و هم‌فکری با پزشک معالج طول جلسات درمان خود را مشخص کنید و برای درمان و کامل شدن دوره‌ی درمان وقت بگیرید.